Wyniki konkursów (osiągnięcia)
Podsumowanie szkolnego konkursu ?Maraton Matematyczny? PDF Drukuj Email
Wpisany przez Sylwia Naliwko   

Na przełomie lutego i marca 2018 r. odbył się szkolny konkurs matematyczny, w którym wzięli udział uczniowie klas IV-VII szkoły podstawowej. Celem konkursu było wzbudzanie oraz rozwijanie u uczniów zainteresowania matematyką, pobudzanie do twórczego myślenia i rozwiązywania problemów matematycznych. Uczniowie przez ponad 2 tygodnie zmagali się z niełatwymi zadaniami matematycznymi. 7 marca 2018 r. nastąpił finał konkursu.

 

Zwycięzcami zostali następujący uczniowie:

I miejsce - Tymoteusz Radziewicz, kl. IVa

II miejsce - Oliwier Olszewski, kl. IVc

III miejsce - Zuzanna Kulesza, kl. VIb

 

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

 
Szkolny Konkurs Ortograficzny dla kl. IV-VI SP PDF Drukuj Email
Wpisany przez Katarzyna Mosiej   

 

28 lutego 2018. r. dziewczęta i chłopcy z klas IV-VI SP mieli okazję do sprawdzenia swoich umiejętności ortograficznych. Konkurs ortograficzny odbył się w ramach Dnia Języka Ojczystego, wzięło w nim udział 16 uczniów.

Oto wyniki konkursu:

I miejsce     Aleksandra Bycul kl. VIb

II miejsce    Zuzanna Kulesza kl. VIb

III miejsce   Natalia Cylwik kl. VIa, Dominika Kozioł kl. Va,

Sebastian Żędzian kl. IVa

Dyplomy oraz nagrody zostaną wręczone na apelu szkolnym.

Gratulujemy !

 

 

 

 

 
Konkurs pięknego czytania "Audiobook na żywo" PDF Drukuj Email
Wpisany przez Anna Kieczka i Justyna Zdziech   

27 lutego 2018 r. odbyła się VI edycja szkolnego konkursu pięknego czytania ?AUDIOBOOK NA ŻYWO?, zorganizowana przez szkolną bibliotekę we współpracy z nauczycielami języka polskiego: p. Teresą Radziewicz, p. Barbarą Sydow, p. Katarzyną Mosiej, p. Alicją Borchert i p. Moniką Żochowską. W zawodach brały udział dwuosobowe reprezentacje klas IV-VII szkoły podstawowej oraz II-III gimnazjum wybrane podczas eliminacji klasowych. Komisja określiła poziom konkursu jako wysoki i ustaliła następujący werdykt:

KLASY IV-VI SP

I miejsce

Julia Filipczuk z kl. IV d i Anna Pełszyńska z kl. V a

II miejsce

Dawid Grzywiński z kl. IV c i Aleksandra Gilewska z kl. V b

III miejsce

Gabriela Bieryło z kl. V a i Jagoda Radziewicz z kl VI a

KLASY VII SP i II-III GIMNAZJUM

I miejsce

Dominika Skórak z kl. III A

II miejsce

Oliwia Grabowska i Kacper Muszyński - oboje z kl. VII b

III miejsce

Sebastian Szoda z kl. VII a, Weronika Stasiewicz z kl. II A i Izabela Tarasiuk z kl. III B

Serdecznie gratulujemy!

 

 
Konkurs plastyczny "Słowo w obrazie" 2018 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Iwona Dudzik   

20.02.2018. został rozstrzygnięty konkurs plastyczny "Słowo w obrazie" przeprowadzony w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego.
Udział wzięli uczniowie S.P. i Gimnazjum. W klasach 4-6 S.P. I miejsce zajęła Jagoda Radziewicz kl. VIa, II miejsce Kinga Silwon kl. VIb, III miejsce Maja Sieńko kl. Va. Wyróżnienia otrzymali: Marcin Mińczuk kl. Va, Karolina Bieryło kl. IVb, Marcin Domaszuk kl. IVb, Natalia Sobolewska kl. Va, Dominika Kozioł kl. Va, Krystian Sokołowski kl. IVb, Tymoteusz Radziewicz kl. IVa.

W klasach 7 S.P. i gimnazjalnych I miejsce zajęła Aleksandra Miniewska kl. VIIb, II miejsce zajął Michał Marciniak kl. VIIb. Wyróżnienia otrzymali Kacper Iwaniuk kl. VIIb i Dominika Skórak kl. IIIa gim.

 
VIII Podlaskie Potyczki Recytatorsko-Plastyczne ,,Bajki polskie słowem i pędzlem malowane? PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   

Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego i przesłuchania recytatorów odbyły się 15 grudnia 2017 r. w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kleosinie. Nagrodzeni i wyróżnieni zostali następujący uczniowie z naszej szkoły:

  • I miejsce w konkursie plastycznym w kategorii kl. IV-VI  ? Gabriela Gąsiorowska ,
  • II miejsce w konkursie recytatorskim w kategorii klas I-III ? Antonina Litwińczuk,
  • wyróżnienie w konkursie recytatorskim w kategorii klas IV-VI ? Aleksandra Gilewska.

Życzymy wielu dalszych sukcesów!

 
<< pierwsza < poprzednia 11 12 13 14 następna > ostatnia >>

Strona 11 z 14
situs toto 4d dentoto
situs toto 4d dentoto