Wycieczka do Torunia
Wpisany przez Anna Badalian, Monika Korzeniecka, kl. III A

W dniach 22-23 maja 2014 r. odbyła się wycieczka uczniów klas gimnazjalnych do Torunia, Gniezna i Biskupina. Wyruszyliśmy w czwartek o godz. 6.00 spod ZS im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym. Na początku udaliśmy się do Gniezna. Tam zwiedziliśmy katedrę gnieźnieńską i zjedliśmy pyszny obiad. Tego dnia byliśmy również w biskupińskim muzeum, gdzie poznaliśmy życie pierwszych ludzi mieszkających w Polsce. Następnie udaliśmy się do Lichenia. Tam, po zakwaterowaniu w pensjonacie, wyruszyliśmy na spacer po okolicy, aby na końcu zobaczyć zapierającą dech w piersiach licheńską bazylikę. W piątek, wypoczęci i spragnieni wrażeń zjedliśmy śniadanie i z uśmiechem na twarzy pojechaliśmy do głównego punktu wycieczki - Torunia. Mieliśmy okazję ujrzeć piękny toruński rynek, a także obejrzeć interesujący seans w tamtejszym planetarium. Po chwili czasu wolnego zgłodnieliśmy, w związku z czym, zjedliśmy obiad. Ze smutkiem opuściliśmy tak piękne miasto, jakim jest Toruń, i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.