Wydarzenia
Obchody Dnia Ziemi w klasie IIIb
Wpisany przez Mariola Sagun   

Tegoroczne obchody Dnia Ziemi miały nieco inny charakter, ale w III b temat walorów przyrodniczych i ochrony środowiska był bardzo ważny. Dzieci w domowej szkole oglądały filmy, poznawały zagrożenia i sposoby ochrony przyrody, grały w eko - gry, wykonywały plakaty, rysunki, a także pisały życzenia skierowane do naszej Ziemi.  Wykazały się dużą wrażliwością i znajomością tematu.

 
Motylki dbają o naszą planetę Ziemię
Wpisany przez Aniela Sokołowska   

Motylki, chociaż mają zaledwie 4 latka, to doskonale wiedzą jak dbać o naszą planetę Ziemię. Oto kilka zdjęć, jak dzieci świętowały Dzień Ziemi, który obchodzony był 22 kwietnia. Porządki na podwórku, podlewanie kwiatów, segregacja śmieci, ponowne wykorzystanie butelek plastikowych ( z butelki można było wykonać zabawkę, skarbonkę lub dać jej inne, drugie życie według pomysłu dziecka), te a także wiele innych zadań Motylki wykonały wzorowo. Śmiało można powiedzieć, że są prawdziwymi STRAŻNIKAMI PRZYRODY:)

 
W poszukiwaniu wiosny…
Wpisany przez Anna Wysocka - Borys   

Wiosna to piękna pora roku. Wszyscy lubimy obserwować przyrodę, która budzi się do życia. W tym roku każdy z nas szukał oznak wiosny na swoim podwórku. Pierwsze pąki na drzewach, kolorowe kwiaty, przyloty ptaków  wywołują uśmiech na twarzy każdego tropiciela przyrody. Nasze wrażenia z poszukiwań wiosny  przedstawia prezentacja pt. „ Wiosna w oczach uczniów klasy II b”.

<<<< Prezentacja PowerPoint >>>>

 
Domowe hodowle roślin uczniów klasy II a
Wpisany przez Agnieszka Skarżyńska   

Uczniowie klasy II a podczas nauki zdalnej prowadzili domowe hodowle roślin. A oto efekty pracy niektórych dzieci. Brawo!

 
Twórczość dzieci w czasie zdalnego nauczania
Wpisany przez Agnieszka Skarżyńska   

Uczniowie klasy II a, podczas zdalnych zajęć rozwijających zdolności i zainteresowania, mieli za zadanie zaprojektować i wykonać grę planszową  o tematyce wiosennej. Prace miały być wykonane samodzielnie, żeby odciążyć rodziców od dodatkowego obowiązku i miały być dla nich niespodzianką. Wykonane gry posłużyły jako forma rozrywki podczas rodzinnej kwarantanny. Powstały niesamowite prace pod względem merytorycznym i artystycznym. Niektóre utrwalają  i porządkują wiadomości opanowane podczas nauki, inne zawierają różne informacje, ciekawostki i zagadki przyrodnicze.

Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli zagrać w wykonane gry w szkole. Jak widać nauka zdalna ma też swoje plusy – rozwija niesamowicie inwencję twórczą dzieci.

 

 
Świąteczne przygotowania w klasie IIIb
Wpisany przez Mariola Sagun   

Zbliżająca się Wielkanoc była okazją do kreatywności i rozwoju artystycznych zdolności. Wystarczyła stara skarpetka, rolka po papierze toaletowym, trochę bibuły i powstały piękne świąteczne ozdoby.  Okazało się również, że w ramach edukacji informatycznej udało się wykonać piękne kartki, które zostały rozesłane pocztą mailową do wszystkich uczniów z klasy.

 
W wiejskiej zagrodzie klasy IIIb
Wpisany przez Mariola Sagun   

Praca w domowej szkole daje wiele możliwości. Uczniowie klasy III b z pomocą rodziców wykonali piękne wiejskie zagrody, poznając zwierzęta hodowlane. Prace zaskakują pomysłowością i techniką wykonania. Gratulacje.

 
Efekty pracy w domowej szkole uczniów klasy III b
Wpisany przez Mariola Sagun   

Praca w domu była nowym wyzwaniem dla nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Jednak wszyscy w klasie III b stanęli na wysokości zadania,  a efekty tej pracy są zaskakujące.  Jednym z zadań było wykonanie makiety, jako podsumowanie bloku tematycznego – Las. W tym czasie została ograniczona możliwość wychodzenia do lasu, więc las przyszedł do domów dzieci.

 

 
Wyjazd klas IV na teatralny pojedynek sztuk
Wpisany przez Monika Żochowska   

W poniedziałkowy poranek grupa uczniów z klasy IV a i IVb wybrała się pod opieką p. Moniki Żochowskiej, p. Justyny Zdziech oraz p. Agnieszki Słomińskiej na spektakl w wykonaniu Teatru Wrocławskiego „In-art”. Młodzi aktorzy zaprezentowali pojedynek sztuk „Kino kontra teatr”. Podczas przedstawienia śledziliśmy zmagania czwórki przyjaciół, których zadaniem było zaprezentować na deskach teatru znane sceny filmowe (m.in. z „Opowieści z Narnii”, „Hobbita”, „Harry’ego Pottera”, „Romea i Julii”). Czwartoklasiści mogli zauważyć podstawowe różnice w specyfice tych form artystycznych, a także obejrzeć różnorodne techniki teatralne (np. maski, lalki). Dodatkową atrakcją naszej krótkiej wycieczki była podróż komunikacją miejską. W autobusie linii 104 niektóre z dzieci po raz pierwszy miały okazję skasować swoje bilety. Po powrocie do szkoły uczniowie chętnie dzielili się swoimi wrażeniami z kilkugodzinnego wyjazdu.

 
Zdrowe zęby.
Wpisany przez Anetta Śliwowska   

Pszczółki nie tylko są pracowite, ale również bardzo dbają o swoje ząbki. W tym celu odwiedziły gabinet stomatologiczny. Pani Stomatolog wyjaśniła, do czego służą znajdujące się w nim sprzęty i odpowiedziała na liczne pytania zadawane przez dzieci. Dodatkowo odwiedziła nas higienistka stomatologiczna pani Anna Hryniewska. Opowiedziała i pokazała dzieciom jak prawidłowo należy myć zęby oraz jak często powinniśmy odwiedzać dentystę, aby wizyty były krótkie i przyjemne.

 
SPELLING BEE - SZKOLNY KONKURS ‘MISTRZ LITEROWANIA’
Wpisany przez Administrator   

SPELLING BEE - SZKOLNY KONKURS ‘MISTRZ LITEROWANIA’

wpisany przez Dorota Staleńczyk, Małgorzata Wiska-Koszykowska

 

 

Spelling bee to zawody rozgrywane głównie między dziećmi, polegające na literowaniu słów w języku angielskim. Pomysł na organizację takich zawodów wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych. Obecnie krajowe konkursy ‘Spelling bee’ odbywają się między innymi w USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie, Meksyku, Indonezji, Indiach i Pakistanie*.
W naszej szkole, 3 marca 2020r., odbyła się już II edycja Szkolnego Konkursu ‘Spelling Bee -  Mistrz Literowania’. Jego celem jest popularyzacja języka angielskiego, doskonalenie umiejętności literowania i pisania, a także poszerzenie znajomości słownictwa.

Na każdym poziomie został wyłoniony MISTRZ LITEROWANIA:

  • klasy IV – Maciej Pełszyński (kl. IVa)
  • klasy V - Miłosz Koszykowski (kl. Vc)
  • klasy VI – Maximilian Albowicz (kl. VIc)
  • klasy VII - Dominika Kozioł (kl. VIIa)
  • klasy VIII – Natalia Cylwik (kl. VIIIa)

Przyznano również 3 wyróżnienia:

- Franciszek Łupiński, kl. Vc

- Anna Skowrońska, kl. VIc

- Anna Bieryło, kl. VIIIa

 

Gratulujemy Zwycięzcom!

Zapraszamy do udziału w III edycji w przyszłym roku szkolnym!

 

*(https://pl.wikipedia.org/wiki/Spelling_bee)

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 44